Odpowiedzi

2010-02-17T16:50:55+01:00
Gołąbki krupnik zrazy z grzybami barszcz
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:52:55+01:00
Jedzenie -np. bigos
zabytki - wawel
roslinność - żyto, owies
obyczaje - ostatki
święta - Popielec
gwara - np. mazurzenie
hymn panstwowy - Mazurek Dabrowskiego
tańce narodowe - krakowiak
parki narodowe - Puszcza białowieska
godło - orzeł biały
stroje ludowe - kaszubski
tradycje - malowanie jajek na Wielkanoc
2 5 2