Z wymienionych gatunków zwierząt wybierz te, które mogą tworzyć łańcuch pokarmowy w jezorze. zrób odpowiedni schemat:

glony, stułbia, krab, błotniarka stawowa, ostryga, krewetka, rozwielitka, szczupak, ukwiał, płoć, rak stawowy

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:01:49+01:00
Glony---> rozwielitka---> szczupak
glony--->płoć-->szczupak
rozwielitka---> karb---> szczupak
glony--->błotniarka stawowa-->rak stawowy--->płoć--->szczupak




1 1 1
2010-02-17T17:08:09+01:00
Glony>rozwielitka>płoć>szczupak
glony>błotniarka stawowa>rak stawowy
stułbia \
> krewetka>krab
glony /
1 2 1