Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:56:25+01:00
A) pole równoległoboku : a x h = 15 cm x 4,5 cm = 67,5 cm²
b) pole trójkąta : (a x h) : 2 = (9,2 x 6) : 2 = 27,6 cm ²
c) pole trapezu :
[(18 + 12) x 5] : 2 = 75 cm²
d) pole rombu : (4,8 x 2,5) : 2 = 6 cm ²

proszę o naj . pozdrawiam :))
1 5 1
2010-02-17T16:56:48+01:00
A) P= 15cm × 4,5 cm = 67,5 cm²
b) P= 6cm × 9,2cm : 2 = 27,6 cm²
c) P = (18cm + 12cm) × 5cm : 2 = 75 cm²
d) P = 4,8 cm × 2,5 cm : 2 = 6 cm²