Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T16:52:29+01:00
To chyba sobie trzeba mnożyć...
Obecnie 2*9=18
3*6=18
Za rok 60
3*10=30
30*2=60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:55:22+01:00
Są 3 mozliwe rozwiązani poniewaz tylko 3 kombinacje licz całkowitych dająw iloczynie 18:
9,2,1
6,3,1
3,3,2
tylko pierwsza spełnia drugi warunek
2010-02-17T16:56:38+01:00
9*2*1=18
10*3*2=60

Najstarszy ma obecnie 9 lat.