Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:48:59+01:00
Ponieważ nie tolerują się one nawzajem i wyniszczają się, a pozatym nie starczyło by miejsca dla dwóch osobników w jelitach
42 1 42
2010-02-17T20:45:24+01:00
Ponieważ jelito człowieka jest małe i nie pomieściłoby dwóch tasiemców( mogą mieć długość od 0,2mm do 40 m!), a jeśli powstanie nowy tasiemiec ten silniejszy go zniszczy zabierając mu pokarm niezbędny do życia.

liczę na naj...
13 4 13