Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:56:50+01:00
Zalety-informacje,newsy,poznawanie znajomości
wady-choroba oczu, nałóg,poznanie nie odpowiedniej osoby po przez spotkanie w realu.
10 2 10
2010-02-17T16:59:07+01:00
Zalety są takie:
- szybki dostęp do informacji
- możliwość zawierania nowych znajomości
- sposób na nudę
wady są takie:
- uzależnienie od internetu
- możliwość zepsucia wzroku
- zła postawa, która grozi skrzywieniem kręgosłupa.
9 4 9