Potrzebuję na dzisiaj tłumaczenia podanych niżej zdań, w tłumaczu internetowym nie mogłem znaleźć nic sensownego. Czekam na odpowiedź i mam nadzieje, że mi pomożecie. Pozdro !

1. я немножко простуипся
2. сенчас уже всё в порядке
3. два дня (тому) назад
4. со мнои произошел смешнои случаи
5. ты представляешь, Лавел ...
6. как мы все оьрадовались
7. она бутерброды приготовила
8. Лиза принесла вкусные пирожки
9. ... другого выхода у меня не было
10. через нескопько мниут
11. таким образом
12. мы оказались в полном составе

3

Odpowiedzi

2010-02-17T17:06:06+01:00
2. teraz już wszystko w porządku
3. dwa dni temu.
5. ty przedstawiasz (to chyba Paweł)
6. jak my wszyscy (nie wiem co to)
7. ona przygotowała kanapki
8. Liza przyniosla pyszne paszteciki
9. drugiego/innego wyjścia nie miałem/łam.
11. takim obrazem.
12. znaleźliśmy sie w pełnym składzie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:12:51+01:00
3. Dwa dni temu.
7. Przygotowała kanapki.
8. Lisa przyniosła pyszne ciastka
11. W taki sposób..
12. Znaleźliśmy się w dość pełnym składzie (?)
10. Przez kilka minut.
9. Nie miałem drugiego wyjścia.
6.Wszystkich ucieszyliśmy
4. Moja wymowa śmieszna się zdała (?)
2. Teraz wszystko w porządku
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:48:28+01:00
2. teraz już wszystko w porządku
3. dwa dni temu.
5. ty przedstawiasz Pweł
6. jak my wszyscy (n
7. ona przygotowała kanapki
8. Liza przyniosla pyszne paszteciki
9. drugiego wyjścia nie miałłam.
11. takim obrazem.
12. znaleźliśmy sie w pełnym składzie

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)