Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:01:49+01:00
-5x+4=x-8
-5x-x=-8-4
-6x=-12/:(-6)
x=2

-2x-7=2x-7
-2x-2x=-7+7
-4x=0
x=0

-7x+5=11x+41
-7x-11x=41-5
-18x=36/:(-18)
x=-2

36x-14=14x-39
36x-14x=-39+14
22x=-25/:22
x=-25/22
x=-1 i 3/22
2010-02-17T17:04:05+01:00
-5x+4=x-8
-5x-x=-8-4
-6x=-12 /:(-6)
x=2

-2x-7=2x-7
-2x-2x=-7+7
-4x=0 - równanie sprzeczne

-7x+5=11x+41
-7x-11x=-5+41
-18x=36 /:(-18)
x=-2

36x-14=14x-39
36x-14x=-39+14
22x=-25 /:22
x≈-1,14
2010-02-17T17:06:26+01:00
A) -5x+4=x-8
-5x-x=-8-4
-6x=-12/:(-6)
x = 2

b)-2x-7=2x-7
-2x-2x=-7+7
-4x=0/÷(-4)
x=0

c)-7x+5=11x+41
-7x-11x=41-5
-18x=46/÷(-18)
x=-2

d)36x-14=14x-39
36x-14x=-39+14
22x=-25/÷22
x=-1,1363636