Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:03:28+01:00
W stopniu najwyzszym dodajemy do przymiotnika koncówke -est lub samo -st, gdy przymiotnik konczy sie na e. Gdy przymiotnik jest wiecej niz 2 sylabowy przed przymiotnikiem stawiamy most.
;)
2010-02-17T17:05:22+01:00
W stopniowaniu w stopniu najwyższym do formy podstawowej przymiotnika należy dodać końcówkę -est oraz przed wszystkim dodać "the"
Jeśli wyraz kończy się na e - nie podwajamy tej samogłoski.
Jeśli przymiotnik kończy się na -y, stopniując zmieniamy -y na -i:
Jednosylabowe przymiotniki zakończone na spółgłoskę podwajają tę spółgłoskę!
W przymiotnikach długich nie dopisujemy koncowki -est.
Lecz dodajemy przez przymiotnikiem "the most" i tu wstawiamy stopniowany przymiotnik.