Odpowiedzi

2010-02-17T17:00:30+01:00
Syzyfowe Prace oznaczają pracę bezowocną to znaczy taką która nie daje satysfakcji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:01:28+01:00
9"Syzyfowe prace" to określenie ciężkiej, długiej , bezsensownej pracy która nigdy się nie kończy.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:05:18+01:00
Syzyfowe prace w powieści Stefana Żeromskiego pt.: "syzyfowe prace" to ciężka, trudna, bezsensowna, bezowocna i niekończąca się praca.