Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:03:02+01:00
Łąkowo – stepowe lub czarnoziemy
16 3 16
2010-02-17T17:05:21+01:00
Czarnoziemy - powstają na lessach, glinach i iłach, zawierających wapń i magnez, pod roślinnością leśno-stepową.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:06:05+01:00
Pod roślinnością stepową wykształciły się gleby, których poziom próchniczy jest dobrze rozwinięty i ma dużą grubość. Są to CZARNOZIEMY, jedne z najbardziej żyznych gleb na świecie.
44 3 44