Odpowiedzi

2010-02-17T17:05:44+01:00
Http://ziemianarozdrozu.pl/i/upload/rozwiazania-systemowe/kwasne-deszcze-mechanizm.jpg LINK.!!
4 3 4
2010-02-17T17:08:07+01:00
Mechanizm powstawania kwaśnego deszczu polega na łączeniu się cząsteczek wody zawartej w deszczu, śniegu czy mgle z gazowymi zanieczyszczeniami powietrza
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:12:01+01:00
Otóż woda która jest zawarta w chumrach przepływając ponad różnymi fabrykami, pochłania substancje chemiczne. Dalsze reakcje prowadzą do powstania z tlenków azotu - kwasu azotowego (HN03) A z dwutlenku siarki (SO2) powstaje kwas siarkowy (H2SO4).
(warto jest narysowac ten rysunek z załącznika.. też tak robiłam i ocena była wyższa;) )
6 4 6