Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:11:13+01:00
Krzysztof Kasowski ma trzydzieści lat.
Jest on polskim muzykiem.
Pan Krzysztof, jest liderem kieleckiej sceny muzycznej.
W 1996 roku rozpoczął karierę solową.
Na początku swojej kariery, był członkiem zespołu muzycznego ,,Zespół Downa''.
3 4 3
2010-02-17T17:15:45+01:00
Moim ulubionym muzykiem jest Krzysztof Kasowski z zespołu "K.A.S.A".
Jest liderem tego zespołu.Świetnie śpiewa,skomponował wiele piosenek.Razem z kolegami z pracy wydał 12 płyt.Napisał też wiele znanych piosenek(Piękniejsza itd.).Uwielbiam jego muzykę.
3 3 3