Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:10:55+01:00
* Bezbarwny, bezwonny gaz
* Bez smaku
* Jest niepalny i nie podtrzymuje palenia
* Słabo rozpuszcza się w wodzie
2 5 2
2010-02-17T17:13:30+01:00
-gaz palny
-bezwonny
-niedrazniacy
-trudno rozpuszczalny w wodzie
-mniejsz agestosc od powietrza
-
6 2 6
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:16:02+01:00
właściwości tlenku węgla:
-związekchemiczny
-gaz
-bezbarwny i bezwonny
-dobrze rozpuszcza się w wodie
-cięższy od powietrza
-może wystepowav w stanie stałym jako suchy lód
-nie pali się i nie podtrzymuje spalania w reakcji fotosyntezy
3 5 3