Odpowiedzi

2010-02-17T17:21:39+01:00
227 - 151 =76 - trzecia drużyna
139 - 76 = 63 - pierwsza drużyna
227 - (76+63) = 227 - 139 = 88 - druga drużyna

odp. w pierwsze drużynie było 63 harcerzy, w drugiej 88 harcerzy, a w trzeciej 76 harcerzy.
58 2 58
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:22:12+01:00
X-tyle osób było w I drużynie
y-tyle osób było w II drużynie
z-tyle osób było w III drużynie

x+z+y=227
x+y=151
x+z=139

z=227-151=76
y=227-139=88
x=227-76-88=63

spr: 76+88+63=227
88+63=151
76+63=139
17 3 17