Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:17:00+01:00
Siedem grzechów głównych – zgodnie z Katechizmem Kościoła Katolickiego to:

1. pycha
2. chciwość
3. nieczystość
4. zazdrość
5. nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu (łakomstwo)
6. gniew
7. lenistwo lub znużenie duchowe


O to chodzi?
10 4 10
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:17:26+01:00
1. pycha
2. chciwość
3. nieczystość
4. zazdrość
5. nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu (łakomstwo)
6. gniew
7. lenistwo lub znużenie duchowe
4 4 4
2010-02-17T17:17:48+01:00
1)pycha
2)chciwość
3)nieczystość
4)zazdrość
5)nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu (łakomstwo)
6)gniew
7)lenistwo lub znużenie duchowe
5 4 5