Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T09:50:50+02:00
Http://www.zawod.swspiz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=141&Itemid=45

http://www.nbportal.pl/pl/np/bloki/analizy/ekonomista-byc

http://www.zawod.swspiz.pl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=141
1 5 1
2009-10-14T11:37:59+02:00
SWOT – jedna z najpopularniejszych heurystycznych technik analitycznych, służąca do porządkowania informacji. Bywa stosowana we wszystkich obszarach planowania strategicznego jako uniwersalne narzędzie pierwszego etapu analizy strategicznej. Np. w naukach ekonomicznych jest stosowana do analizy wewnętrznego i zewnętrznego środowiska danej organizacji, (np. przedsiębiorstwa), analizy danego projektu, rozwiązania biznesowego itp.
3 2 3