Błagam przetłumaczcie mi to, dużo punktów bo aż 110 więc warto, ale proszę, poprawnie!!! Na język bułgarski : Przepraszam (wiem że przepraszam to isvinete), nie chcę z tobą być, my nie umiemy ze sobą rozmawiać. BŁAGAM!!! Nie pytajcie się w co się wpakowałam. Dzięki ; ***

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:21:13+01:00
Извинете ме, аз не искам да бъда с вас, ние не знаем как да разговарят помежду си. БЛАГА! Не питайте в какво се заяжда.

POwinno być okej ; d
licze na NAJ ! byłam najszybciej xd
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:23:14+01:00
Извинете ме, аз не искам да бъда с вас, ние не знаем как да разговарят помежду си

liczę na naj :)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:34:02+01:00
Nie chcę z tobą być, my nie umiemy ze sobą rozmawiać

Извинете ме, аз не искам да бъда с вас, ние не знаем как да
разговарят помежду си.


Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)