Ułóż w formie haseł zalecenia dla współczesnego człowieka mówiące o ty, jak żyć.
Dajcie po kilka haseł.
wystaczy po dwa.
tylko żeby niebyło one ani za długie ani za krutkie bo musze je umieścić na plakacie.

Z góry dzięki. xD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T22:18:57+02:00
Żyj pełnią życia
Żyj tak by nikt przez Ciebie nie płakał
Każdy dzień jest cegiełką w budowaniu przyszłości
2 5 2
2009-10-13T23:03:36+02:00
Zyj zgodnie z naturą.
Zyj pełnią życia.
Ciesz się z wszystkch momentów swojego życia.
Spędzaj każdą wolną chwilę z bliskimi.
Żyj zgodnnie ze swoim rozumem.