Odpowiedzi

2010-02-17T17:18:32+01:00
Pigment nadaje glebi koloru
2010-02-17T17:20:51+01:00
1)substancja barwiąca
2)drobno zmielona
3)substancja stała
4)nierozpuszczalna
5)najczęściej nieprzezroczysta
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:23:04+01:00
Pigment ( Własciwosci)
- kryjąca substancja barwiąca.
- drobno zmielona substancja stała
- nierozpuszczalny
- najczęściej nieprzezroczysta,
- zabarwiająca sobą powierzchnię pokrywanej substancji.
- zazwyczaj są to rozdrobnione minerały.
1 5 1