Napiszcie mi jak czytać ten dialog. np. Hał ar ju.
- hello, a return ticket to Exeter, please.
- Ok,but you need to change at Doctor.
- That's fine. How long does the journey take?
- About two and a half hours.
- How much is a return ticket?
- It depends. How old are you?
- I'm fifteen.
- Well, you need a child's ticket, then. That's £23.15.
- Thanks

Proszę o szybką odp bo muszę się tego nauczyć na jutro na pamięć. :(
PS to £23.15 też chcę wiedzieć jak się wymawia ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:26:13+01:00
- heloł , a return tiket to ekseter, plis
- okej, bat ju nid tu czeńdż et doktor
- dats fajn. hał long das the dżerny tejk ?
- abałt tu end haf ałers
- hał macz is a return tiket ?
- it dipends . hał old ar ju ?
- ajm fiftin
- łel, ju nid a czajlds tiket, den. dats tłenti fri pałnd and fiftin cents
-tenks

prosze o naj :)) pzdr ;]]
2 4 2
2010-02-17T17:28:22+01:00
-heloł, a retern tiket tu exiter plis
-ołkej bat juł nid tu czeńdż at doktor
-dec fajn. hał long das de dżornej tejk
-ebałt tu end a haf ałers
-hał macz is a ritern tiket?
-it dipends, hał old ar juł?
- ajm fiftin
-łel juł nid e czajdls tiket den. dat's tłenti fri paunds and fiftin pi.
fenks

proponuje ten. mam 5 z ang, wiec polecam :)
i prosze o naj.
2 4 2
2010-02-17T17:30:24+01:00
-heloł, e return tiket to Ekseter, pliiz
-okej, bat ju nid tu czejndż et doktor
-dets fajn. hał long das de dżornej tejk?
-abałt tu end half ałers
-hał macz is e return tiket?
-it dipends. hał old ar ju?
-ajm fiftin.
-łej ju nid e childs tiket, den. deds tłenti fri end fiftin.
-fenks
2 4 2