Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:27:03+01:00
Dzięki Ci Panie,
za łaskę, którą mi zsyłasz.
Dzięki Ci za to, co dla mnie robisz.
Jesteś mą opoka i mym schronieniem.

Dziękuję Ci,
dziękuję Ci,
Tak bardzo dziękuję Ci.

Dziękuję Ci, za to, że jesteś, tak po prostu.
Dzięki Ci, dzięki Ci.

Dziękuję, że pomagasz mi wybrnąć z kłopotów,
dziękuje, że przy mnie jesteś.

Ty dałeś mi tak,
tak dużo Panie.

Nie mogę Ci się,
odwdzięczyć w żaden sposób.

Dzięki za mamę, dzięki za tatę,
dzięki za brata, dzięki za siostrę,
dzięki za wszystkich Tobie składam.

Dzięki, że kochasz, Panie
Dziękuję.
1 5 1
2010-02-17T17:31:40+01:00
Boże, dziękuje Ci za wszystkie doliny co zrobiłeś i za te zwierzęta co stworzyłeś. Chciałbym Ci podziękować za wszystkie moje miłe chwile, za dobre wspomnienia i te moje przemyślenia. Chciałbym zrobić coś dla świata, ale moja moc nie jest tak potężna jak Twoja. Kiedy świat mi się wali Ty zawsze znajdziesz rozwiązanie, a drugiego dnia kiedy jem śniadanie, pomysłów mam tyle, że aż dymię. I oto koniec tej piosenki, bo mam dość już tej udręki. Wieczorem powiem dobranoc i pomodlę się na noc.
1 1 1