Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:27:06+01:00
J. R. R. Tolkien - Hobbit
Johann Wolfgang von Goethe - Cierpienia młodego Wernera
Michał Bułhakow - Mistrz i Małgorzata
Henryk Sienkiewicz - W pustyni i w puszczy
Markus Zusak - Złodziejka książek
Paulo Coelho - Alchemik
2010-02-17T17:35:03+01:00
Antoine de Saint Exupery,,Mały Książę''
Eliza Orzeszkowa,,Pan Graba''

Adam Mickiewicz,,Pan Tadeusz''
Walter Scott "Giaur"
Henryk Sienkiewicz,,Krzyżacy''
Stean Żeromski ,,Syzyfowe prace''
2010-02-17T17:42:09+01:00
1.Henryk Sienkiewicz- Quo Vadis - powieść historyczna.
2.Henryk Sienkiewicz- Krzyżacy- powieść historyczna.
3.Mark Twain- Przygody Hucka
4.Stefan Żeromski- Syzyfowe Prace- Powieść środowiskowa.
5.Frances H. Burnett- Tajemniczy Ogród- powieść psychologiczna.
6.Aleksander Kamiński- Kamienie na szaniec.