Odpowiedzi

2009-10-13T22:40:35+02:00
Droga Małgosiu
KAŻDA CHMURA Z BLISKA WYDAJE SIE OGROMNA I BURZOWA,
A TAK NAPRAWDĘ SA PUCHOWE , PRZELOTNE I PRZEMIJAJĄCE
Zachowaj na pamiątkę tę książkę żebyś zawszę wiedziała że z każdego problemu nie można wychodzić tak jak jej bohaterowie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T22:56:02+02:00
Niezwykłe dzieło Sofoklesa pt. //ANTYGONA// dedykuję mojemu ukochanemu bratu, który zawsze wspierał mnie w trudnych chwilach, a którego już nie ma na tym świecie. Dziękuję mu za wszystkie ciepłe słowa, miłość i oddanie. Gdyby nie on, nie poradziłabym sobie z dręczącymi mnie problemami. Chciałam również polecić tę książkę mojej byłej, najlepszej przyjaciółce Dominice, która zawsze była ze mną szczera i potrafiła obronić mnie przed samą sobą. Nie pozwoliła, żebym się załamała. Mimo iż już nie jesteśmy sobie tak bliskie jak kiedyś, codziennie mogę liczyć na jej wsparcie i pomoc. Dzięki tej sztuce, zrozumiałam wiele popełnionych przez siebie błędów i mam nadzieję, że inni też dostrzegą w niej coś naprawdę wspaniałego. Polecam wszystkim, pragnącym dowiedzieć się czegoś więcej o życiu.