Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:27:32+01:00
(akapit) Moją ulubioną porą roku jest lato.
(akapit) Latem można pójść na basen (u mnie w mieście jest odkryty)i poznać wielu nowych ludzi. Czuje się wtedy bardzo radosnie i jestem wesoła.
1 1 1
2010-02-17T17:35:44+01:00
Moją ulubioną porą roku jest lato . latem możne leniuchować i nie trzeba przejmować się lekcjami ponieważ trwają wakacje i jeść pyszne ulubione lody .w wakacje mam czas na wszystko;).latem przyroda ożywa słychać śpiew ptaków wieczorami oglądać zachód słońca i nie trzeba zakładać ciepłych rzecz możemy chodzić w krótkich spodenkach i koszulce.Szkoda, że ono trwa tak krótko...
1 5 1