Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:26:54+01:00
A) 4(2y - 7y²) - 3(y² - 3y)=
8y-28y²-3y²+9y=
17y-31y²

b) -5(2b + 3z) + 2(2b - 4z)=
-10b-15z+4b-8z=
-6b-23z
2010-02-17T17:31:00+01:00
A)4(2y-7y²)-3(y²-3y)=8y-28y²-3y²+9y=-31y²+17y
b)-5(2b+3z)+2(2b-4z)=-10b-15z+4b-8z=-6b-23z
2010-02-17T17:31:06+01:00
4(2y - 7y²) - 3(y² - 3y)=8y-28y²-3y²+9y=17y-31y²

-5(2b + 3z) + 2(2b - 4z)=-10b-15z+4b-8z=-6b-23z