Prosze o pomoc !Zadanie pilne !
Podłoga łazienki to prostokąt o wymiarach 160 cm i 200 cm . Oblicz , ile płytek terakoty trzeba do wyłożenia podłogi tej łazienki , jeśli płytka jest kwadratem o boku :
a) 10 cm
b) 20 cm
c) 40 cm
Prosze o pomoc

2

Odpowiedzi

2010-02-17T17:33:10+01:00
Pp=160cm*200cm=320000cm²

a) P=10²cm=100cm²
320000cm²:100cm²=3200 płytek

b) P=20²cm=400cm²
320000cm²:400cm²=800 płytek

c) P=40²cm=1600cm²
320000cm²:1600cm²=200 płytek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:33:30+01:00
P=200x160=32000
a)P=100
32000:100=320 płytek
b)P=200
32000:200=160 płytek
c)P=400
32000:400=80 płytek