Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:31:02+01:00
Biegaliśmy jak oparzeni.
Otóż od dwóch dni jestem chora/chory.
Tak się wygłupialiśmy, że o mały włos nie huknęliśmy w ścianę.
2010-02-17T17:33:38+01:00
Moi bracia zostali oparzeni, kiedy bawili się przy ognisku.
Mój kolega lubi bawić się na polu otóż ma na podwórku boisko.
Kiedy bawiliśmy się z kolegami w chowanego, biegliśmy do słupka i huknęliśmy się w głowę.
2010-02-17T17:33:46+01:00
Dnia 11 listopada zostaliśmy oparzeni przez babcie herbata.Wczoraj nie mieliśmy zadania domowego otóż to dostaliśmy uwagę i ocenę niedostateczna.Na lekcji języka Polskiego huknęliśmy krzesełkami.