Odpowiedzi

2010-02-17T17:32:36+01:00
Miejsce, które kochała Ania to Zielone Wzgórze w małym Avonlea.
Bohaterowie pierwszoplanowi:
-Ania Shirley
Bohaterowie drugoplanowi :
-Diana Barry
-rodzeństwo Cuthbert
-Gilbert Blythe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:32:42+01:00
Zielone Wzgórze - to miejsce sobie ukochała i do niego powracacała.
Pierwszoplanowi
Maryla Cuthbert
Mateusz Cuthbert
Diana Barry
Gilbert Blythe
Małgorzata Linde
Drugoplanowi :
P. Phillips
P. Barry
P. Barry
P. i P. Allan
Panna Muriel Stacy
1 5 1