Odpowiedzi

2010-02-17T17:38:20+01:00
Pomidorówka-zupa pomidorowa
grochówka-zupa grochowa
korek drogowy-tłok, zatrzymanie ruchu
zebra-przejście dla pieszych
MSZ-występujący jako nazwa, rozwinięcie to Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:42:03+01:00
Mysz - urządzenie pomocne w obsłudze komputera
morze - miejsce, gdzie jest dużo wody, można tam odpoczywać, kąpać się
kosz - miejsce, w które rzuca się piłkę
kapuśniak- zupa z kapustą
ONZ - Organizacja Narodów Zjednoczonych
MSZ- skrót od Ministerstwo Spraw Zagranicznych
pomidorówka - zupa pomidorowa
więcej nie wymyśle ;))
ale dasz mi pkt co nie?