Odpowiedzi

2010-02-17T17:53:57+01:00
Uwielbienie:
Panie,
jesteś dla człowieka wsparciem w trudnych chwilach,
pomocą, kiedy upadamy
radością, gdy przychodzimy na spotkanie z Tobą
pełnią szczęścia, kiedy przyjmujemy Cię do swych serc.
Bądź uwielbiony, Przyjacielu!

Dziękczynienie:
Za to, że dałeś nam życie.
Za zdrowie naszych rodzin.
Za piękno świata, który nas otacza.
Za to, że nas ukochałeś Swoją wielką Boską miłością, choć jesteśmy tacy mali.
Dziękujemy Ci, Panie
42 2 42
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:00:41+01:00
Modlitwa uwielbienia.

Boże, jakiś Ty wspaniały, że dajesz nam siebie.Przebaczasz nam grzechy, kiedy zabłądzimy, Ty nam pomagasz powrócić na właściwą drogę. Nikt nie zasługuje na Twoją miłość, ale ty nam pozwalasz ją uświadczać. Jesteś Królem wszystkiego. Amen


Modlitwa Dziękczynienia.

Boże, dziękujemy Ci za Twe hojne dary. Za to, że nas kochasz bezustannie.Dziękujemy Ci za to, że nam siebie dajesz w Komunii św. Że pomimo tylu zła, jakie Ci wyrządzamy Ty nam przebaczasz i dalej nas kochasz. Dziękujemy Ci za to,że JESTEŚ. Amen


Mam nadzieję, że wystarczy. ...Licze na 'naj!
27 2 27