Odpowiedzi

2010-02-17T17:54:53+01:00
Odyseusz:
odważny,
pomocny,
przyjazny,
mężny,
dobry,

p
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:58:12+01:00
Odyseusz jest przykładem do naśladowania ponieważ:
-jest bardzo sprytny i przebiegły;zdołał przechytrzyć cyklopa Polifema,
-jest odważny; wyruszył na ratunek swoim przyjaciołom ,których czarodziejka Kirke zamieniła w zwierzęta,
-jest pomysłowy;kazał się przywiązać do masztu aby mógł wysłuchać syreniego śpiewu i przeżyć,
-jest wytrwały w dążeniu do celu;nie poddał się mimo wielu trudności i w końcu dotarł do domu,
-jest sprytny; znalazł sposób na pokonanie Trojan i zakończenie wojny -wpadł na pomysł skonstruowania konia trojańskiego.
39 4 39