Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:38:48+01:00
Dziękuję Ci Boże, za piękną mą wiarę,
z tobą przy boku czuję się doskonale.

Wiem, że mnie wesprzesz i zawsze pomożesz,
robisz to wtedy, kiedy tylko możesz.

Dziękuję Ci Boże, za nasz kraj przepełniony wiarą,
wymierzony sprawiedliwością, prawdą i karą.

Dziękuję Ci Boże, że jesteś obok mnie,
z Tobą nigdy nie mogę poddać się.

;]]
1 2 1
2010-02-17T17:41:33+01:00
Panie Boże dziękuje Ci za to, że mogę trwać w wspólnocie, jaką jest Kościół. Dziękuję Ci również za to, że żyję w chrześcijańskim kraju, bo dzięki temu otaczają mnie w większości ludzie, którzy wierzą w Ciebie tak jak i ja to czynię. Ale przede wszystkim dziękuję Ci Boże, że mogę trwać przy Tobie i wierzyć, bo to daję mi niesamowitą siłę każdego dnia. Chwała Panu!