Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:38:06+01:00
Do puszki po jakimś napoju np. coli wrzuć nasiona fasoli lub inne.
Puszkę zaklej taśmą i ładnie ozdób :)
2010-02-17T17:40:41+01:00
Daj do pudełka po tik takach trochę kulek małych :D
Albo coś takiego, często robię jak się w szkole nudzę:
Weź linijkę, i połóż na boku np. biurka (jak masz np. linijke 15 cm, to żeby od 12 do 15 było na biurku, reszta niech odstaje (linijka ma być cienka). Polega to na tym, że jednym palcem trzymasz jeden koniec linijki do biurka, a drugim palcem z drugiej dłoni, lekko pociągasz w dół linijką ;D