Odpowiedzi

2009-10-13T23:35:51+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T23:38:56+02:00
Racjonalista,
"niewierny Tomasz"
Niedowiarek

Myśle dalej :P

Pozdrawiam
2009-10-13T23:39:34+02:00
Sceptyk (łc. scepticus z gr. skeptikós) 1. osoba ustosunkowana do wszystkiego nieufnie, krytycznie. 2. filoz. zwolennik sceptycyzmu, także członek szkoły filozoficznej w antycznej Grecji, zajmujący się głoszeniem niepewności ludzkiego poznania.

Tylko tyle mogę Ci pomóc :)

sceptyk zwolennik sceptycyzmu; człowiek sceptyczny, wątpiący, niedowierzający.