Odpowiedzi

2010-02-17T18:47:02+01:00
Hallo klaudia.co u ciebie slychac?ja mieszkam teaz w Munchen .mieszkanie jest male ciemne i nisteety tez dosyc d
rogie.przedstawie ci ; ono ma tylko 1 pokoj 18 m kwadratowych i kosztuje 380 euro miesiecznie . adres jest :(..)
mieszkam na pierwszym pietrze .odwiedz mnie. gdy znowu bedziesz w Munchen .wszystkiego dobrego.twoja katrin







kochana aleks szukasz jeszcze pokoju w Munchen? w naszej spoldzielni mieszkaniowej jest teraz wlasciwie wolne.
mieszkamy na ulicy glaser 22.stad jestes u -bahnem (3stacje) albo rowerem calkiem szybko na uniwersytecie. mieszkanie lezy na 1 pietrze.mieszkanie jest umeblowane (regal na ksiazki biurko szafa 2 krzesla lozko)
ono kosztuje 230 euro miesiecznie. chcialabys je miec. potrzebujemy calkiem szybkiej odpowiedzi .pozdrowienia od michaela
p.s tina studiuje medycyne.ona ma 22 l ilata i jest swietna:)


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:48:03+01:00
1. Czesc klaudia!
jak leci? mieszkam teraz w Monachium. Mieszkanie jest male, ciemne i troche drogie. [stell dir vor] : mieszkanie ma tylko jeden pokoj 18m2 i kosztuje 380 Euro za miesiac!! Adres to : glashers 25.
Mieszkam na pierwszym piętrze. Odwiedź mnie szybko jeśli bedziesz w monachium. wszytkiego najlepszego. Twoja Katrina.

2.Kochana Alexo szukasz jeszcze pokoju w Monachium? w naszym zbiorowiskupokoi (czyt. bloku,akademiku chyba ;P) jest jedno wolne. Mieszkamy na Glaserstrasse 22. Dojedziesz tu szybko metrem (3 stacje) lub rowerem. Mieszkanie jest na pierwszym piętrze. Pokój jest umeblowany ( regał na książki, biurko, szafa, dwa krzesła i łóżko). kosztuje 230 euro za miesiac. Chcialabys je miec? Musimy miec szybko jakąś odpowiedź! Pozdrowienia od Michaeli.

PS: Tina studiuje medycyne. ma 22 lata i jest bardzo wesoła (miła).