Odpowiedzi

2010-02-17T17:43:48+01:00
Módlmy się za Ojczyzne,
aby ludzie zamieszkiwani na Niej,
mogli w spokoju i szczęściu
spełniać dobra nadane przez Boga
Amen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:47:01+01:00
Panie nasz w niebiosach pomóż mi w życiu aby nie było w nim żadnych większych przeszkód. Proszę Cię o to bo wiem, o tym jak wędrowałeś na Górę Tabor.Nie było to dla Ciebie łatwe lecz przeszedłeś to , dlatego Cię o to proszę bo też chcialabym te przeszkody przechodzic w taki sposób dlatego Cię o to proszę.

Amen