Odpowiedzi

2010-02-17T17:44:02+01:00
Istotą terroryzmu jest to, że przedmiotem działania terrorystycznego są osoby, które nie mają bezpośredniego wpływu na realizację celów jakie chcą osiągnąć
2010-02-17T17:44:49+01:00
Istotą terroryzmu jest to, że przedmiotem działania terrorystycznego są osoby, które nie mają bezpośredniego wpływu na realizację celów jakie chcą osiągnąć organizacje terrorystyczne. Zatem działania terrorystyczne muszą się charakteryzować znacznym efektem psychologicznym i potencjalnie dużym efektem społecznym i medialnym, aby mogły być skuteczne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:44:59+01:00
Istotą terroryzmy jest terroryzowanie społeczeństwa, zastraszanie, nie przesytrzebanie praw oraz szkoda drugiemu człowiekowi lub społeczeństwu.