Odpowiedzi

2010-02-17T17:49:23+01:00
2010-02-17T17:51:15+01:00
V=Pp*H

a) Pp= 1/2*a*h
Pp=1/2*3*2,5
Pp=3,75 dm2
V=3,75*6=22,5 dm3

b) Pp= 1/2*a*b
Pp=1/2*4*7
Pp=14m2
V=14*12=168m3

c) Pp=1/2* (a+b)*h
Pp= 1/2*(8+6)*4
Pp=28
V=28*14,5=406 cm3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:51:50+01:00
A=3dm
h=2,5dm
H=6dm
v=7,5dm kwadratowych * 6dm =45dm3
Pp=3dm* 2,5dm=7,5dm2
b)
a=7m
h=4m
H=12m
v=7m*4m2*2=28m2
v=14m2*12m=168m3