Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:48:00+01:00
Dwudziesty szósty luty
dwudziesty pierwszy grudzień
trzeci styczeń
siódmy maj
dziesiąty wrzesień
dwunasty luty
piętnasty marzec
dwudziesty piąty lipiec
trzeci kwiecień
dwudziesty trzeci sierpień
drugi maj
dwudziesty drugi czerwiec
dwudziesty szósty wrzesień
pierwszy maj
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:51:10+01:00
A)Dwudziesty szósty luty
b)dwudziesty pierwszy grudzień
c) trzeci styczeń
d)siódmy maj
e)dziesiąty wrzesień
f)dwunasty luty
g)piętnasty marzec
h)dwudziesty piąty lipiec
i)trzeci kwiecień
j)dwudziesty trzeci sierpień
k)drugi maj
l)dwudziesty drugi czerwiec
m) dwudziesty szósty wrzesień
n)pierwszy maj