Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T17:47:42+01:00
Bendziesz mieć kondycje
będziesz zdrowy
1 1 1
2010-02-17T17:48:03+01:00
w ten sposób można zrzucić pare kilo
super sposób na spędzenie wolnego czasu
poprawić swoją kondycje
szybciej dojdziesz w dane miejsce
podniecanie sie kolegom
jesteśmy odporniejsi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:48:49+01:00
...poniewaz utrzymujemy dobra kondycje sportowa
jestesmy odporniejsi i zdrowsi
1 1 1