Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:52:06+01:00
5*3 = 15
Pduze = 15*15
P=225 cm2

Pmale=5*5
P=25cm2

225/25=9

POle wiekszego kwadratu jest 9 razy wieksze od pola kwadratu mniejszego
;)
2010-02-17T17:53:30+01:00
Pm-pole małego kwadratu
Pd=pole dużego kwadratu
Pm=5cm×5cm
Pm=25cm²

5cm×3=15cm-bok dużego kwadratu
Pd=15cm×15cm
Pd=225cm²

225cm²÷25cm²=9

Odp:Pole większego kwadratu jest większe od pola małego 9 razy i jego pole ma 225cm²
2010-02-17T17:54:06+01:00
5cm*3=15cm (bo bok jest 3 razydłuższy)
pole kwadratu = a*a
pole kwadratu = 15cm * 15cm=225cm kwadratowych

5*5=25
225:25=9

pole większego kwadratu jest 9 razy większe od pola małedo kwadratu.

chyba jest dobrze :-)