Czy mógłby ktoś przetłumaczyć mi ten tekst na język polski?

Der Labrador hat seinen Namen von einer Landschaft im Osten Kanadas. Dort wurden diese Hunde der Entenjagd eingesetzt. Diese Hunde hatten Katze REAGIERT, wenn geschossen wurde. Sie rauften auch nicht untereinander und horten auf die Anweisungen der Jager Solche Eigenschaften machten der Labrador auch zu einem zuverlässig Helfer FUR blinde Menschen. Bevor aber ein Hund Sehbehinderte erfolgreich begleiten kann, lernt er in einer speziellen Schule ganz besonderte Verhaltensweisen. Nicht alle Hunde eignen sich für diese Schule. Die ersten Eignungsprüfungen werden mit den Welpen durchgeführt , wenn siE acht Wochen ALT sind. Das junge Tier befindet sich zum ersten Mal ganz allein in einem Raum. Verschiedene Welpen verhalten sich unterschiedlich in dieser ungewohnten Situation. Für die weitere Ausbildung EIGNEN sich jene Welpen, die nicht in Panik geraten, sondern den Raum zu erkunden beginnen, die Ecken ausschnüffeln und nach einem Ausgang suchen. Nach diesem Einsamkeitstest geht eine Personen IN DEN Raum und spielt mit dem Hund. Sie wirft ihm eine alte Socke oder einen alten Handschuh hin und beobachtet, ob sich der Welpe mit einem Gegenstand beschäftigen kann. Danach folgt ein Lärmtest. Man beobachtet, wie der Junge Hund ANGST HAT, wenn z. B ein Schlüsselbund auf den Boden fallt oder wenn ein Staubsauger an – und abgestellt wird. Manche Hunde erschrecken davon, andere aber erscgrecken kaum, sondern kommen neugierig naher und beschnuppern die lärmenden GEGENSTANDE Diese Hunde mussen in der Zukunft in der Lage sein, eine blinde Person sicher durch den Stadtverkehr zu geleiten. Sie sollten sich später vor einem lauten vorbeifahren – den Lastwagen NICHT erschrecken und die begleitende Person nich in die Gefahr bringen. Im Alter von zehn Wochen verlassen die jungen Labradore die Schule und verbringen ungefahr ein Jahr bei eoner Patenfamilie.
Dort werden się zu einem gut erzogenen Familienhunf, der nicht VOM Tisch isst und nich aufs Bett springt. Dann kehren die Hunde wieder in die Schule zuruck Dort machen się ein Fuhrhundetrainig und so sind się darafurvorbereitet den behinderten Menschen behiflich zu sein

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:58:19+01:00
Labrador ma swoją nazwę od krajobrazu wschodniej Kanada. Tam, polowanie na kaczki, psy te były używane. Te psy nie reagują, gdy padnie strzał. Oni również walczyli między sobą, a nie skarb instrukcjami Jager takich cech wykonane Labrador stać się wiarygodne asystent dla osób niewidomych. Ale zanim będziemy mogli skutecznie wspierać wzrokowo osłabionych, pies, uczy w szkole specjalnej bardzo particularized postępowania. Nie wszystkie psy nadają się do tej szkoły. Pierwsze testy umiejętności są przeprowadzane z szczeniaki, gdy są one osiem tygodni starsze. Młodych zwierząt po raz pierwszy sam w pokoju. Kilka szczenięta zachowują się inaczej w tej nietypowej sytuacji. Nadające się do dalszego szkolenia dla tych szczeniaków, którzy nie panikować, ale aby rozpocząć zwiedzanie okolicy, aby wykryć rogi i szukasz wyjścia. W ramach tego badania, samotna osoba w przestrzeni i bawi się z psem. Rzuca go na starych skarpet lub stare rękawiczki, i obserwuje się, czy szczeniak radzi sobie z obiektem. To jest po badania hałasu. Patrzyli, jak młodzi trenuja psa, jeśli na przykład pęk kluczy na ziemi spadnie lub gdy odkurzacz jest wyłączony na - i, Niektóre psy strasząc ich, ale inni ledwo reaguja, ale ciekawi w pobliżu i węszył w hałaśliwym CELU Te psy muszą być w przyszłości może pomóc osobie niewidomej bezpiecznie przejsc przez ruch miasta. Należy przekazać w terminie przed głośno - nie straszyć ciężarówek i wprowadzają osoby towarzyszącej nich niebezpieczeństwo. W wieku dziesięciu tygodni, młode labradory opuścić szkołę i poświęcić około jednego roku eoner rodzinie zastępczej.

nie ktorych nie wiedzialem sprawdz sobie poprawnosc dla pewnosci w słowniku to co nie bedzie pasowac..
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T18:34:49+01:00
Labrador ma swoją nazwę od krajobraz wschodniej Kanada. Tam, polowanie kaczki, psy te były używane. Te psy nie reaguje, gdy kot strzał. Oni również walczyli między sobą, a nie skarb instrukcjami Jager takich cech wykonane Labrador stać się wiarygodne asystent FUR osób niewidomych. Ale zanim będziemy mogli skutecznie wspierać wzrokowo osłabiony, pies, uczy w szkole specjalnej bardzo particularized postępowania. Nie wszystkie psy nadają się do tej szkoły. Pierwsze testy umiejętności są przeprowadzane z szczeniaki, gdy są one osiem tygodni ALT. Młodych zwierząt po raz pierwszy sam w pokoju. Kilka szczenięta zachowują się inaczej w tej nietypowej sytuacji. Nadające się do dalszego szkolenia dla tych szczeniaków, którzy nie panikować, ale aby rozpocząć zwiedzanie okolicy, aby wykryć rogi i szukasz wyjścia. W ramach tego badania, samotna osoba w przestrzeni i bawi się z psem. Rzuca go na starych skarpet lub stare rękawiczki, i obserwuje się, czy szczeniak radzi sobie z obiektu. To jest po badania hałasu. Patrzyli, jak młodzi FEAR pies, jeśli na przykład pęk kluczy na ziemi spadnie lub gdy odkurzacz jest wyłączony na - i. Niektóre psy strasząc ich, ale inni ledwo erscgrecken, ale ciekawi w pobliżu i węszył w hałaśliwym CELU Te psy muszą być w przyszłości może pomóc osobie niewidomej bezpiecznie przez ruch miasta. Należy przekazać w terminie przed głośno - nie straszyć ciężarówek i wprowadzają osoby towarzyszącej nich niebezpieczeństwo. W wieku dziesięciu tygodni, młode labradory opuścić szkołę i poświęcić około jednego roku eoner rodzinie zastępczej.
Nie, oni się dobrze wykształconych Familienhunf, kto je ma skoki FROM tabela nich na łóżku. Potem psy po raz kolejny powrócić do szkoły, jeżeli wykażą one Fuhrhundetrainig i tak są one darafurvorbereitet osoby niepełnosprawnej do behiflich