Odpowiedzi

2010-02-17T17:51:50+01:00
Zbudował łódź, zrobił palisadę,wyplatanie kosza
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:32:40+01:00
1.Piec do wypalania naczyn
2.Piekł chleb
3.Garnek gliniany
4.Uszył czapke z futra kozy
5.potrafil wzniecic ogien
6.Zrobił porasolke z pecherza kozy
7.W dzrewie zrobil mieszkanie
8.Zrobil zagrode dla kóz
9.Zrobił tratwe
10.Zrobił spiżarnie
11.Zrobil wartownie przeciw ludozercą