Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:57:25+01:00
Według mnie nie ponieważ mitologia to jest historia wiązana na np: różnym stworach jak np: minotarł czyli pół człowiek półbyk lub o księżnej Miskulas która swoim zwrokiem zamieniała ludzi w kamień to tyle
Pozdro:P
4 2 4
2010-02-17T17:58:58+01:00
Według mnie nie ponieważ mitologia to jest historia wiązana na np: pół człowiek półbyk i Kazimierz nie był w czasach mitologii np. Greckiej!!
3 1 3