Odpowiedzi

2010-02-17T17:55:59+01:00
Die mutter-mama
der vater-tata
die oma-babcia
der groBvater-dziadek
die eltern-rodzice
die enkelin-wnuczka
bruder-brat
der onkel-wójek
die schwester-siostra

Mam nadzieje że pomogłem;D
2010-02-17T17:56:30+01:00
Der cousin- kuzyn
der opa- dziadek
die oma- babcia
die schwester-siostra
der bruder- brat
der onkel- wuj
die tante- ciocia
der vater-tata
die mutter- mama
proszę:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:56:40+01:00
Vater - tata
mutter mama
bruder -brat
schwester - siostra
opa - dziadek
oma -babcia
tante -ciocia
onkel- wojek
tochter -corka
sohn- syn
Kusine-kuzynka
kuzin - kuzyn
tam gdzie jest meszczyzna jest rodzajnik der a gdzie kobieta die
mam naszieje ze pomoglam