Odpowiedzi

2010-02-17T17:55:01+01:00
Wiara jest dla mnie byciem blisko boga a chrzescijanskie zycie to zycie według zasad
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:57:56+01:00
Chrześcijańskie życie jest dla mnie między innymi życiem zgodnie z dekalogiem.Prawdziwy chrześcijanin zawsze powinien starać się żyć według słowa Bożego.W naszą religię jest wpisana pomoc innym i dzielenie się wszystkim czym mamy.

Wiara jest dla mnie wyzwaniem,które podejmuję.Codziennie jestem poddawana próbom przez szatana.Człowiek,który wierzy ma cel w swoim życiu i nie ma duchowej pustki.

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
3 3 3
2010-02-17T17:59:07+01:00
Wiara - jest uznaniem za prawde czegoś , czego osobiście sprawdzić nie można. Podstawą wiary jest zaufanie do tego, kto przekazuje prawdę.Wierzę w to , co ktoś powiedział , gdyż mam do niego zaufanie.
3 3 3