Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:08:07+01:00
Nie dotykaj takich użądzeń mokrymi rękowa.
Nie wkładaj metalowych rzeczy do gniazdka.
Nie ciągnij za kabel od gniazdka.
Nie dotykaj rozgrzanego żelazka, kuchenki itp.
1 1 1
2010-02-17T21:37:21+01:00
Nie dotkaj gniazdka
nie wkładaj metalowych przedmiotów do gniastka
nie dotykaj urzadzen elektrycznych bez pozwolenia dorosłych
nie cią za kabel
nie śliń kabli ani wtyczek
1 5 1