Odpowiedzi

2010-02-17T18:04:16+01:00
-Mają płuca.
-Mają kończyny(nogi).
-Poruszają się.
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:06:08+01:00
Mają bardzo dobrze rozwinięty układ nerwowy,narządy słuchu i węchu dzięki czemu łatwiej zdobyć im pokarm.
Ssaki są stałocieplne dzięki czemu nie mają problemów z przystosowaniem się do nowego środowiska.
Ciało ssaków pokrywa także sierść, dzięki czemu mogą przetrwać w trudnych warunkach np na Antarktydzie.
Ssaki posiadają także pazury czy kopyta,dzięki czemu łatwie jest się im poruszać po lądzie.

To tak w skrócie ;)
Proszę o najlepszą odpowiedź :)
16 3 16