Odpowiedzi

2010-02-17T18:01:23+01:00
Jak masz dane zaznaczasz je później dajesz wykres i masz
1 1 1
2010-02-17T19:22:05+01:00
Weś wstaw i bendzie napisane wykres potem bendziesz miał do wyboru słupkowy,kołowy.wybiesz kołowy i już masz:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:24:49+01:00
No wiec krok po kroku

1. Gdy masz napisane juz wszystkie dane w komórkach klikamy na zakładkę WSTAW -->WYKRES.
2. Pojawi się nam okienko w którym będziemy mogli wybrać sobie dany wykres (ciebie interesuje kołowy) wiec klikamy na kołowy i mamy kila wzorów do wyboru
3. Jak już wybierzesz swój tym taki jaki chcesz klikamy DALEJ.
4. Teraz wybieramy zakres danych (przytrzymaj CTRL i klikaj myszka na dana komórkę z wartością która ci jest potrzebna
5.Klikamy Dalej i w następnym okienku ZAMKNIJ i pojawi ci sie wykres

Ps. W razie pytań pisz na PW ACHA LICZE NA NAJ
4 4 4